Merhaba. Yumurta toplama esnasında ameliyathanede uzun kaldım sonrasında uyanmak da da zorluk çekmişim yaklaşık 2 saat o düşük ısı da çıplak kaldım o yüzden ertesi günü grip oldum. Ne yaptıysam bırakın geçmeyi azalmıyor bile transfer de bayram günü yada arefe günü yapacaklar yarın embriyolog arayıp haber verecek. Bu şekilde hasta olur iyileşmezsem transfere girebilir miyim ? Başına gelen bilgisi olan var mı ?