yuksell07 sanmıyorum canım malesef ben 3 ay çektim o ağrıyı çürük dişim 3 ay 1 gün dinmedi ağrısı 3 aylık oldum doktor öyle imzalı kaşeli kağıt verdi dişçi o zaman çekti dişimi. İlk 3 ay organ gelişimi olduğu için ilaç önerilmiyor daha 2 gün oldu dişimi çektireli antibiyotik bana bile vermediler düşün