Bende 10 haftalık hamileyim ilk başlarda kasık ağrım çok oluyordu şimdi yok denecek kadar az bulantimda ilk haftalara göre çok şükür geçti sayılır eskiden çok yorgun hissedip uyurdum şimdi enerjim yerinde hata taşınacağız bütün eşyaları eşimle birlikte koliledim önce kafamı kaldıramıyordum şuan iyim çok şükür yani stres yapma bisey yoktur sadece vücudun bu düzene biraz daha alışmistir