37+1deyim son zamanlardır geceleri tuvalete kalkarken karnımın alt tarafında ağrı oluyor ve bebek yukarı mideme doğru toplanmış oluyor zar zor yataktan kalkıp tuvalete gidiyorum gaz çıkarınca geçiyor bebekte yumuşuyor rahat bendeki ağrı da geçiyor sancı mı diyim artık zaten çatı ağrısı vs var bide gaz çıktı başıma gündüzleri bi sorun yok sadece geceleri oluyor niye böyle ya sizdede varmı geceleri 2-3 defa tuvalete kalkıyorum afedersiniz birinde büyük tuvalet oluyor bazen 1 kere uyanıyorum sadece ama dediğim gibi gaz ağrısı yani bu sıcaklarda vantilatör hep açık ordan mı üşütüyorum acaba 🥲