Tanıdık bı doktor dedi kendi dovum doktoruma daha danışmanım sezaryan doğum sonrası baş bel ağrısı omuz ağrısı yapıyor narkoz bunun en etkili çözümü kahve falan değil kahve yavaş yavaş geçiriyor ama en etkilisi enerji içeceği dedi kesinlikle onu iç dedi bende ilk defa duyuyirum emzirme esnasında bebeğe zarar verirmi yada ne biliyim içen oldumu hiç ? Kadın doğum doktoru şöyledi bunu kızları da doğumdan sonra kullandık diyorlar ama bilemedim