Cerenbelis1 4.30 da Gideceğim ama sancım biraz azaldı gibi beni korkutan afedersin lavaboya çıktığımda bildiğin kafasını hissettim ama oda geçti hareketleri çok iyi şuan doktorumun 3 tane doğumu varmış o yüzden geç çağırdı
Adlaksy ben gideceğim daha önce sezeryanım var ve iç dikişler bebek çok erken doğduğu için çok büyük normal doğum beklersen rahimin yırtılır dedi doktorum üzerinden 1 sene geçti