Mrscakir Merhaba kızlar, bugün idrar testi yaptım ve çift çizgi çıktı. Henüz kan testi vermedim ve doktora gitmedim. Öncesinde eczacının tavsiyesiyle bi folik asit kullanıyordum ama sizler hangi markayı kullanıyorsunuz fikir almak istedim
Mhtpdrmz06 Mrscakir canım bende gebelik öncesi sağlık ocagındaki doktorun verdiği folik asiti kullanıyodum çift çizgi çıktı sağlık ocagında kan verdim folidoce verdi sakın öbürünü kullanma onun dozu yüksek dedi. Çift çizgi çıktıysa saglık ocagına gidip kan ver doktor sana ilacını söylesin hastane için beklersrn biraz bekle hani direkt keseyi görüyüm hemen gitmem diyosan ama kafana göre kullanma folik asiti doktor önerisiyle kullan
sutlukahve_ Ben folicus kullanıyorum 400 luk olması gerekiyor folik asiti dikkat edin fazla olmasın doktorlar onermiyor