Kontrole gitmiştim. Yürürken su gibi akıntım oluyor diye söyledim. Kağıtla kontrol ettiler su geliyormuş. Bebeğin suyu sınırda dediler. 2cm açıklık var dedi doktorum . Yatışım yapıldı suni sancı verildi. 13.45 de serumu taktılar . 16.27 de doğdu meleğim. Çok şükür kucağımda. Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰