Portlek 11+2 de gittim cinsiyeti sormadım doktorum da hiç söylemedi bugün gittim doktoruma cinsiyeti öğrenmek için geldim randevu tarihi vermediniz doktorum bozuldu 14+2 yim baya uğraştı kız dedi bir kızım var gönlümden geçen erkekti bende doktorun tavrından tuhaf hissettim kız dediği için değil