Tevhide37 ben ilk bebeğimi 37+2 de 2130 gr doğurdum, erken doğuma girmiyo bu haftalar, hatta ilk 2 gün kuvöze de girmedi yanımdaydı ama ödemini atınca 2 kilonun altına düştü önlem amaçlı ve beslenmeyi düzene sokmak için 4 gün aldılar kuvöze, yani ciğer gelişimi çok önemli kuvöze girmemesi için, birde 2 kilonun altına düşerse alıyolar sanırım kuvöze, iğneler gerçekten işe yarıyo benim minnacık doğan yavrum yanımdaydı çok garipti ben direk alırlar gözüyle bakıyodum. Eğer kilosu 2,5 ve üstüyse korkmayın ciğer geliştiriciyi de yapmışlar zaten 🤗