Dicle06 Kızlar 18 haftalık hamileyim idrarda bakteri 17 yazıyor enfeksiyon var sanırım çok mu yüksek bir değer 0-5 arasında olması gerekirken 17 benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba ne yapılması gerekiyor doktoruma yazdım ama cevap vermedi henüz
Eylulperisi Dicle06 muhtemelen doktorunuz tek kullanımlık saşe verir onu kullanırsınız bol su için benimde öyle malesef
Satisati Dicle06 merhabalar geçmiş olsun eğer enfeksiyon varsa hemen doktora gidip tedaviye başlayın bende gebeligimde idrar yolu enfeksiyonu geçirdim enfeksiyonu ben atlattım ama bebeğim atlatamamis 🥺 dogdunda kan tahlili yapıldı taburcu olacağımız gün ve kanında enfeksiyon çıktı yoğun bakıma aldılar ben çok fazla üzülmüştüm sizinde bir anne olarak uzulmenizi istemem
Dicle06 Dicle06 kızlar doktorum normal olduğunu sadece bol su içmemi söyledi antibiyotiğe gerek yok dedi
Paronayanne Dicle06 valla canım burda okuduklarımdan 100 küsür olanlarda sorun olmamış ama benim 17 çıkmıştı. Erken doğum oldu bu yüzden . Bünyede bünyeye değişiyor. Mutlaka görün doktora . Verilen ilacı kullanmamakta diretme. 💕
Aysegul03 Aynı hafta aynı dert🤦♀️ bana fitil verdi doktorum onu kullanıyorum ama henüz tamamen geçmedi
surprizbebe Benim de hafif enfeksiyon çıkmış. Tek kullanımlık şase verdi. Ama kullanmadım daha. Beni rahatsız eden bi durum yok çünkü idrar yolumda
cLearQueen surprizbebe bence mutlaka kullanin siz anlamasanız da bebege zarari olabiliyor. Bende de yanma falan yoktu ama kullandım
cLearQueen surprizbebe enfeksiyon erken doguma bile sebep olabilir canim bebegin eşinden bebege gecip cesitli anomalilere sebep olabiliyor… uromisin kullandım ben de yatmadan once içtim sabaha kadar cise gitmedim
Dicle06 cLearQueen evde üromisin var acaba ben de kullansam mı ama doktorum ilaç vermedi bana su iç bol bol dedi
Nazo_avlu Dicle06 benimde yüksekti antıbıyotık basladık 1 haftalık ama gecmedı daha sonra bır tane toz ve 3 tane fıtıl verdı suan gectımı anlayamıyorum dusuk tehlıkemde var kanamadan oturu onu alayamıyorum ama benımde yuksektı ıdrar yollarımı tahrıs etmıs kanlı akıntı bıle goruyordum