3bebeannesi_ Echanim Cumartesi nasip olursa 20 haftalık oluyoruz. Mide bulantım geçmedi en başından beri, Hareketlerini arada hissediyorum.3.gebeliğim,siz hissediyor musunuz hareketlerini.
Echanim 3bebeannesi_ evet hissediyorum ama net değil tekmesinide hissediyorum çok güçlü olmuyacak şekilde 🥹ilerleyen haftalarda net hissederiz inşallah 🥰
_ruhurevan_ Echanim hamdolsun iyi diyelim ama çok sıcak bazen karnım çatlayacak gibi hissediyorum sığamıyorum hiçbir yere 🙈
Echanim _ruhurevan_ bende öyleyim bazen hafif bazende ağırlaşmış hissediyorum karnım catliycak gibi 😅
Havvabaht 20+2 deyim sıcaktan duramıyorum hareketleri baya kuvvetli dışardan bile belli oluyor 2.gebeligim ama çocuk öne doğru toplanıyor bugünde sancı gibi bi ağrım var yaşayan varmı hiç
drn5410 Havvabaht ay tam olarak sanki bu yorumu ben yazdım bende 20+2 aşırı hareketli maşallah dışarıdan net görünüyor ikinci çocuğum 10 gündür dediğiniz gibi kasılmalarim oluyor ama günde 1 kez falan 1 saat önce de oldu karnım tas kesildi bildiğin yalancı sancı gibi idi dedim annem sen daha 20 haftaliksin ne yapıyorsun 😅 doktoruma dedim magnezyum onerdi ama kasılma diye sordum bacak kasilmasi diye mi anladı o sırada anlayamadım sizin ne sıklıkla oluyor
Echanim Havvabaht şiddetli bjr ağrı mi bende tekmelerini hissediyorum şükür ama tam kuvvetli değil oda olur inşallah 🥰
Havvabaht drn5410 magnezyum bende kullanıyorum ama karnmda değişik bi ağrı oldu dün bugün yok çok şükür