Hiç bıkmadan şafak yazıyorum 😅😅😅😅sağlıkla gelsin minikler ❤️❤️❤️
Ayyy bizimde 29 oldu şuan her an doğuracak gibiyim :)
Dilek-50 gelmesinler azıcık daha dursunlar 😅😅