Ben acil serklaj olarak oraya yatırıldım 19 mayısta 2 hafta yattım. perinatoloji servisi doktorları asistanları çok iyiydi . Kontrol olarak sistem perinatoloji ye vermedi gebe 1 den aldım o kadar sıkıntı yaşattılar ki merdivenle kaç kere indirip çıkardılar kontrol diye haftaya gel deyip bana randevu vermediler ben de boşuna gitmiş oldum şeker yükleme için barkodum var dedim bir de enfeksiyon için bakılsın kan dedim yok bi tek şeker ölçtür öğleden sonra gel dedi ben zaten dikişliyim yatmam gerek beni saatlerce oyaladılar. Nazan tarhan diye bi doktor bi muayene ediyor gerisi asistanın işi farkında bile değil randevu verip vermediğinin. Perinatoloji bölümünü övüp takdir ettiğim kadar o bölümü ve doktoru da şikayet edicem dün bütün günüm zehir etti. Yani eskisiki gibi kötü değil tamam ama doktorun şansına bahtına kalmışssınız