Meneksem Arkadaşlar 38. Haftalığım kayınvalidem gençliğinde ebelik yaptığı için bebeğimin doğum kanalına girip girmediğine bakmak istedi bende bir şey diyemedim dıştan karnımın alt kısmını sıktırarak beni muayene etti böyle baktıran oldu mu
Aerithma Meneksem çatı muayenesi yapmış sanırım size. Doktorlarda yukarıdan karına bastırarak elle çatı muayenesi yapıyor. Açıklığınızı görmek için yapmıştır. Ebeyse zaten uygulamayı biliyordur.
Kubrakstr Meneksem bebeğin kafası aşağı inmiş mi diye kontrol etmiş :) benimde 38 de kafası henüz aşağı inmemişti doktor göstermişti eliyle vajinanın üst kısmına bastırarak bak burası boş kafası yukarıda hala demişti. (36-38 arası iner genelde ilk doğumlarda)
Meneksem Aerithma sadece vajinamın üstünden sıktırarak baktı eşimde biraz tepki gösterdi niye yaptırdın unutmuştur belki başını falan sıkmıştır çocuğun diye bende biraz korktum açıkçası hiçte böyle bakıldığını duymamıştım bebeğin başının kanala girip girmediğine baktım dedi
Aerithma Meneksem yani tarif ettiğiniz şey çatı muayenesi gibi parmakla açılma ölçülür bu şekilde. 38.haftadaysanız doktorunuzun da çatı muayenesi yapmış olması lazım mutlaka.
Meneksem Aerithma doktor açılma olup olmadığına baktı iki gün önce ama çatı muayenesi değil yaptığım dedi kavınvalidem de elini falan sokmadı sadece göbeğimin altından sıktırdı
Meneksem Kubrakstr aaa demek ki yapılıyor eşim öyle deyince korktum acaba dedik kafasını falan mı sıktırarak baktı diye içim rahatladı Allah razı olsun benim ki girmiş çatıya kafası oynamıyor dedi en geç 1 haftası var dedi korktum :)
Aerithma Meneksem ben yanlış anlamışım pardon. Benim doktorum kafasını hissediyorum demişti de çatı muayenesi yaparken ben öyle bir şey sandım.
Kubrakstr Meneksem yok korkulacak birşey değil merak etmeyinn , çok şanslısınız hatta benim ki 39+3 oldu hala kafası sabitlenmedi kanalda sabırla bekliyorum :))
Meneksem Kubrakstr oyyy maşallah yakındır o zaman kayınvalidem az oynasa bile 1 hafta sürer dedi kanala girdiyse sizin de az kaldı o zaman ☺️