Kızlar merhaba benim yüzüm akneye eğilimli bir cilt ergenligimden beri başladı bir türlü kurtulamadim.son bir kaç aydır krem kullaniyordum çok iyi gelmişti hiç sivilce yoktu hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanmadım doktorumda kullanma dedi ama şu an çok kotu oldu yüzüm aşırı sivilce ve leke oluşmaya başladı aranızda krem falan kullanan var mı?