İkinci gebeliğim. Oğlumda çok rahat bir gebelik gecirmistim. Öyle ki 16 dan inmeyen tansiyonum bile kötü etkilemedi beni. 37 haftaya kadar halı siliyordum çok enerjik mutluydum. İlk haftalarda da hafif bulantı dışında hiçbir şey olmamıştı. Şimdi koku hassasiyeti çok çok fazla var mide bulantısı kusma yok ama halsizlik hat safhada. Ama şu ağlama yok mu. Önüme bir de acıklı videolar çıkıyor ağlıyorum, köpeklere üzülüp ağlıyorum, oğluma hikaye okuyorum orda ki fareye ağlıyorum, kitapta mavi tilkiyi disliyorlar ağlıyorum, eşime bakıp çok iyi babasin diye ağlıyorum Ogrencilerimle konser veriyoruz çok güzel soylediler diye agliyorum…Aglamamin bir sonu yok o kadar geniş bir yelpaze ki… Hamilelik boyunca devam eder mi. Bebeğim etkilenir mi bu ağlamalardan. Çok üzülüyorum kahrediyorum resmen. Hemen kasıklarım sertleşiyor gibi… Müdahale edemediğim şeylere uzulmeme kararı vermiştim ama yok duramıyorum. Yüreğimde bir kor.. aç çocuklara, annesiz çocuklara, aç hayvanlara dokunamadigim kim varsa için yana yana ağlıyorum… Zaten sulugozdum şimdi hepten gözümde yaş dinmez oldu… Bu arada 10 haflatik hamileyim.