Merhaba benim öyleydi genetiğe baktırdım kanım pıhtı yapıyormuş bundan sebep değerim yavaş yükselip sonra düşüyordu bebek kan akışı olmadığı için düşüyordu şimdi çok şükür 2 buçuk aylık doktorunuza bu konuda danışın belki kan sulandırıcı hap verirse düzene girebilir böyle bir şey olabilir mi diye sorun test yaparlar belki kanın pıhtı yapıyor mu diye