Cansutk hayır canım ayrıntılı da hıcbır sey yok dedı ta ki 27. Haftaya geldık. Ama ben gecen gün Baska doktora gittim oda panik olma Yanı her bebekte var ama üst sınır 10 mm ne zamanki 11_13 mm olur o zaman ben senı uyarırdım dedi. İnşallah büyüme olmaz takip halindeyiz 😔🙏