Afrasevde toulaykk 33+6 den bildiriyorum hala oluyor. Karbonatlı su içiyorum anında kesiyor tavsiye ederim
Gamzeramo toulaykk ben hamileyken cok midem yanar agrirdi ılık süt cok iyi geliyo ne gaviscon ne rennie kesti tek ılık süt tavsiye ederim
Gamzelit Afrasevde merhaba nasıl yapıp içiyorsunuz acaba tarif eder misiniz bende 32+5 ı’m ilaç fayda etmiyor
Afrasevde Gamzelit bir bardak ılık suya bir tatlı kaşığı karbonat dök iyice karbonat eriyene kadar karıştır tekte iç 🫰🏻