Cigdemasel14 benn 9 yıl bebeğimiz olmadı bu son diyerek gittiğim ve tamamen umutsuz olduğum tedavinin sonucunda hamile kaldım daha sevinemeden kanamalarım başladı düşük riski hastanede yatmak önceden var olan panik atak ve anksiyetemi üst düzeylere çıkardı çok zor ve kötü günler geçirdim her doktora gidişimde kesin kötü bişey diyecek korkusu ile yattım sedyeye şuan 18 haftalık olduk bir tık kaygılarım azaldı derken başka sorunlar çıktı rabbim beterinden korusun isyan etmiyorum ama bazen çok yorulduğumu hissediyorum yanımda yardımcı kocamdan başka kimse yok herkesin işi çıktı başka bahaneleri çıktı sürekli yatmak zorunda olmak kötü etkiliyor beni en son muayenede doktorum seni psikiyatriye göndercem ilaç başlasın bu kadar stres bebeğe zarar erken doğums sebep dedi çok üzülüyorum ama kafamın içindeki kötü düşünceleri durduramıyorum