Ayshababy normal kaset test yaptım canım ama demin bir halt yedim 🙈😅
Belki tam 5 dk beklememişimdir diye çıkıp bi daha bakayım çöpe dedim , baktım ay sanki bi gölge mi görüyom lan dedim kendi kendime şoktan normalde lan vs hiç kullanmam 🙈 su damlasını kenarından alayım derken peçeteyle testi sildim 🤦🏼♀️ meğerse o kırmızı çizgiler bastırınca siliniyomuş yani şuan resmen muallaktayım