ACAR19 32.haftaya girdim kızlar, çok stresli ve korkuyorum da nasip olursa inşallah oğlusum olacak şuan ağrılarım yok ama mide yanmalarim çok fazla mide yanmasından nasıl kurtulabilirim birde genelde erkek çocukları 38 39 .haftada mi oluyor acaba
FyA ACAR19 bnde 33 teyim ne bi korku nede bi oanik nede bi heycan hiç bişi yok daha çok var kız 🤣 benim şuan 43 gün gözüküyor inşallah vaktinde gelirler valla bende acayip tırsıyorum ama normal istiyorum sezeryan aslaaaaa ama aslaaaaa istemiyorum bakalım zor kolay olmucak ama kolay olanlarda var inşallah bizlerinde kolay olur 🤲🏻 ayrıca o hurafe kızlarda çok geç geliyo okuuorum burda sezeryan olcaklr hele 37/38/39 da alıyolar 🙄
FyA ACAR19 mide yanmasına bana süt iyi geliyor ayrca bahartı azalt inanki faydası var ve yemek yediğin zaman hemen uzanma otur dur bi yarım saat geçsin en azından
Buse344161 ACAR19 yarın 33. Haftama gireceğim bende korkuyorum ama evdeyken o korku yok hastaneye kontrole gidiyorum nefesim kesiliyor ben nasıl doğurucam diye😀38. Haftamda sezeryan olacağım erken gelmeye kalkmazsa kızım🙏 buradaki pozitif hikayeleri oku motive olursun belki
1zehrs Erkek geç kız erken doğar derler benim bildiğim mide yanmalarına ben çözüm bulamadım valla sadece beni ciddi rahatsız edeceklerden uzak durdum 37 haftadayım hala midem yanıyor 🥲
Tatlianne38 Bende 31+1 deyim….strese girmemeye çalış….ilk cocugun mu….benim 3. Oldugu için hiç düşünmüyorum bile….
Tatlianne38 Mideyi yakan gıdalardan uzak dur sadece…bana şahsen süt çok iyi geliyor …bı dene…benim oğlum 38 de..kızım 40 da doğdu..bakalım bu kızım kaçıncı haftada dogacak
Ayse3536 Bende 34. Haftadayım aşırı stres var korku var hiçbirşeye ağlamayan ben herşeye ağlamaya başladım
Gulsedaa1 38+2 deyiz erkek bebeğimiz olacak. Evet öyle duyuyorum bende ama arkadaşım 37 haftalik normal doğum yaptı erkek bebeğine ve öyle yapan cok çevremde bence vakit zamani var 😇ama çok da sabırsız bırakmasınlar bizi gelsinler
Aerithma ACAR19 bende erkek bebek bekliyorum ve 38+4teyiz. Henüz gelmeye niyeti yok. 🙂 Mide yanmaları için soğuk süt içiyorum yatmadan. Bazen de nane limon yapıyorum.
956733 ACAR19 Biz de 33+2 olduk .Benim de bebeğim erkek .Korku , endişe illa ki var ama şuan nedense daha çokmuş ve hiç doğmayacakmış gibi hissediyorum 😁 Sanki o gün hiç gelmeyecek. Belki de başıma geleceklerden haberdar olmadığım için böyle hissediyorum 🤣🤷♀️
ACAR19 956733 😀😃😃😃😃Allahim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰🥰bazen bende sizin gibi düşünüyorum hissediyorum hic doğmayacak hiç zaman gecmiyormus gibi🤭