FyA Yarın sabah kontrolüm var ve havalar malum çok sıcakkk elbise yda etek giyilir mi kontrole giderken ?
Ummuarbc FyA karından ultrasona bakıldığı için etek giyilir ama bence elbise pek uygun değil ben kontrole giderken pantolon giyiyorum hep rahat edebilmek için
2mucize FyA ben giyiyorum altında kısa taytim oluyor zaten onlardabir bez veriyor istersem ortmem icin
miamom FyA ben elbise giyiyorum çünkü doktorum defalarca vajinal muayene de etti beni, çekinmiyorum. Ayrıca çok da rahat oluyor 🌸
Ssecill Ben giyiyorum örtü ile kapatıyorum sonra bi sıkıntı olmuyor giyebilirsin bence hem sıcakta elbise daha rahat
aslanbeyy Elbiseyle gidiyorum havalar malum çok sıcak ultrason için havlu örtüyor. Nst içinde şal götürüyorum kendi rahatlığım için
Civciv53 FyA ben hep elbise tercih ediyorum doktorum ilk vajinal bakıyor sonra karına geçiyor zaten altına tayt giyiyorum bacaklarıma örtü veriyorlar
momofmychildren FyA ben elbise giyiyorum altına da kısa şort tayt felan hem bacaklarım surtmuyo hem rahat oluyor
Rabiul FyA elbise giyiniyorum altıma da kısa şort giyiyorum nst ye de bağlanıyorum muayene mi de oluyorum çok rahat oluyor
Limonlukekkk FyA ben pantolon giymeyi hiç sevmiyorum hep elbise yada etek giyerım zaten hastanelerde örtü oluo doktorun asistanı sizi ayarlayıp öle çağırıyor doktoru hiç bi sıkıntı yaşamadım ben
myavocado FyA giyilir, çok da rahat oluuor. elbise giyerseniz, örtü rica edin veriyorlar bacağınıza örtmek için.