Bebeyim bugün sabah sezeryanla doğdu. Aptamil önerdi doktor. Çocuk her yedikce qazı sancısı oldu. Fışkırtarak kustu burnundan aktı resmen. Doktor yoğun bakıma gönderdi. Bu durumu yaşayan oldumu? Saat 10 dan 19 a kadar 8-9 defa kustu. Kan alıntı sonuçlar yarın çıkacakmış