Saat 1 de başım dönmeye başladı sabah birşey yoktu biraz uzandım bi daha kalktığımda baş dönmesi tarzı birşey yaşadım hala daha devam ediyor kızlar bebeğime bi zararı olur mu acile gitsem mi? ama tansiyonum normal ölçüyorum yani sürekli. Tuzlu ayran falan içtim bi değişme yok. Baş dönmesi mi ondan da emin değilim böyle özellikle aşağı bakınca ve yan yatınca oluyor sanki alnım gözlerim titriyor uyuşuyor ne yapsam bilemedim