SiriusAb ya ben günde bir paket içiyordum, eşim de aynı şekilde. Biz bebek istediğimiz süreçte tamamen bırakamadık ama çok azalmıştık, günde 3 tane filan içiyorduk. Ben kahvaltıdan sonra bir tane içip işe gidiyordum, işyerine paket götürmeyip gün içinde hiç içmiyordum, bir tane akşam yemekten sonra bir de gece içiyordum genelde. Bu şekilde düzene oturtup direnmiştim, sonra Hamilelik olunca da hepten bırakmış oldum.