Birbeneginannesi 11 haziran sabah 12 de kan alındı 681 çıktı yatış yapıldı 5de bidaha alindi 702 cikti bu ne demek oluyo bilen yazabilir miq
1anonim Birbeneginannesi kız bundan dolayı yatış mı yapılır hangi hastane bu böyle söyle de önünden geçmeyelim yani adetten 10 gün geçti mi
Gks_01 Birbeneginannesi dış gebelikten yatırmamıştır canım anca kistten ötürü falandır henüz bu betayla keseyi göremez ki zaten
Birbeneginannesi 1anonim dis gebelikten şüphelendi ayrica kistim büyümüş icine patlayıp kanayabilir dedi takip icim yatırdı
vilanelle Gul2808 muhtemelen kist sebepli almışlardır tabi sağlıklı değil de yatırılacak bir şey değil onu diyorum
Gul2808 vilanelle dış gebelik de hastaneye yatış yapılır takip edilir iğne yapılır bebek düşsün diye aksi takdirde tüpü bile patlatır