Betul2008 boş gebelik diyolar sağlıksız gebelik diyolar vs aynı şey işte malesef benimde öleydi 7. Haftada düştü 🥹 moralinizi bozmak istemem malesef başımdan geçeni anlatıyorum,doktora çok kızgınım doktor bunu bilmez mi bilir bize demedi böle bişeyi sizinki demiş ne güzel hiç üzülmeyin eğer aksi bi durum olursa çünkü bizi zehirliyomuş vs sıkıntılıymış yani ama belki sizde olmaz nasip olursada üzülmeyin ben tekrrdan hamileyim Rabbim veriyo 🤲🏻😇