Sakura Baby bebek bezi kullananlar memnun musunuz? Ben bir paket aldım ama bebeğim doğmadan stok yapmak istemiyorum. Bebek bezleri her ne kadar kaliteli olsada bebek pişik olabiliyor veya teni o bezi kabul etmeyebiliyor sizce doğru mu yaklaşımım? Tecrübeli annişler nerdesiniiiiz