Ceoki evet şekerli şeyler çok yiyordum. 27+2 de ultrasında kilolu çıkınca doktor şekerin olabilir dedi o gün de yüklemem vardı ama şekerim iyi çıktı. Ama yine de bebek iri olduğu için kesinlikle şeker yasak dedi. Karbonhidratı da yediğinin yarısını ye dedi. Şekeri %80 kestim. Meyve de karpuz erik yiyorum sadece ekmeği de tam buğday yemeğe başladım zaten o çabuk doyuruyor