Zezezeynep aslında ilk fotoğrafa bakarsanız kızlarda da tamamen bis değil onlarda dudaklar var yani üç çizgi ama erkeklerin tabi dağa belirgin oluyor ha karışıklık bazen kordondan kaynaklı olabiliyor ama bozisyon gayet acikmis doktorunuzun bu pozisyonda çok net söylemiştir diye düşünüyorum