Ozbi Kızlar arkadaşıma 3 haziranda 3.gün embriyosu transfer edilmişti test günü cumaydı bu akşam kan vermiş beta 1.2 çıkmış artma ihtimali var mı?
Mucizee80 Ozbi olabilir,benim 10 gün sonra 15 çıkmıştı düşük bulmuştu ama sağlıklı şekilde ilerleyip sağlıklı şekilde doğurdum test gününde tekrar versin ve ilaçlarını aynı düzende kullnmya devam etsin