umrumdadegil Kızlar 4.5 aylık bebeğim memesinin birinin ucu beyaz uçlu diğerinde böyle bişey yok beyaz uçlu olana dokunduğumda altında bi sertlik geliyor elime neden olabilir doktora gideceğim ama randevuma var daha
_ozlmm umrumdadegil bebeklerde süt birikmesi olabiliyor memesi şişebiliyor sertleşebiliyor diye okumuştum kendiliğinden geçiyormuş ama sivilceyi patlatmamak gerekiyormuş masajı da var yapıyorlarmış hatta ovarak ama benim bilgim yok nasıl yapıldığı hakkında geçmiş olsun ❤️🩹
xhbgns umrumdadegil Aşkım bizde yok ama çocuk doktorlarından dinlediğim ve bildiğim kadarıyla bazı bebeklerle olabiliyor sakın elleme ovma kendiliğinden geçiyormuş eğer ovarsan daha da şişmesine sebep olabilirsin ama yine de doktoruna danış tabii 🫶🏻
gozdeee41 umrumdadegil canımm normalmiş o ben farkwtmemiştim ananem geldi bize eskiler süt birikmesi dermiş ellemeyin kendiliğinden geçer bişey yok dedi sertti memesi ve beyazdı dediğin gibi😇
_ozlmm umrumdadegil evet beyaz oluyormuş hatta bazen şişip kızarıkta oluyormuş siz yine doktora sorarsınız daha iyi bilirler 🫠
umrumdadegil 2bebekannesi3542 içi de sert mi oluyor ucu sert ayrıca altta da bir sertlik var. Ne zaman geçiyor bu
2bebekannesi3542 umrumdadegil kendiliginden dagılıyor oğlumda uzun süre kalmıstı net zaman hatırlamıyorum.. doktordan da net bilgi alabilirsin🌸
Hcygllllll Kesinlikle sıkılmaması gerekiyormuş yoksa çok büyük derecede orası enfeksiyon kapıyormuş bir an önce geçer inşallah ufak ufak masaj yapın
Birbebekannesi01 Benim oğlumda da öyleydi hiç dokunmadım kendiliğinden geçti zaten dokunmak müdahale etmek çok tehlikeliymis