yorgun21 ben de uzun yolculuk yapacağım. 23+5iz şu an. Yolda mola verin sık sık. Yürüyüş yapın. Molada ayağınızı hafif yükseltin kan dolaşımı olsun. Ben doktoruma danışmadım ama memlekete gideceğimi biliyor ve bir şey demedi. Şırnaktan Konya’ya gideceğim ben de. Çevremde Uzun yolculuk yapan hamileler böyle yapmış hep doktor tavsiyesiyle. Biraz daha sık mola vermek gerekiyor sadece.