Kızlar bugün nst girdim herşey normal sancı yok doktor kontrol etti . Bebek 37+5 haftalık 3.60 kg ama bebeğimin suyu azalmis. Yatış verildi gittik kontrol yapıldı tekrar nst çekildi yine sancı yok bebek hareketli suni sancı verilecekti açılmam olursa normal doğum olacakti eltim kadın doğumda çalışıyor doktor ile görüştü suni sancı istemedik eve geldik sabah tekrar kontrole gidicem nst bakacaklar suyumada benim gibi böyle bir durum yaşayan düzelen veya olupta sezeryana alınan varmı lütfen bilgilendirebilirmi .