Bende orada hakkı beye takipliyim doğumu da orada düşünüyorum sıra beklerken kapıda görüştüğüm insanların çoğu doğumunu orda yapmış 2. Veya 3. Bebeği için gelenler oluyor genelde herkes çok memnun normal doğum daha hiç duymadım herkes sezeryan ya isteğe bağlı yada zorunlu benimde ilk bebeğim bende çok merak ediyorum bekleyeyim bakalım 🙈😅