Nesli1616 Haftadan herkese merhabalar arkadaslar bu haftalarda kokusuz beyaz akıntının olması normalmı acaba? Konuyla alakalı tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🥰
dilaraulusoy Nesli1616 Canım o sanırım bitene kadar olucak hamilelik ilk bebeğimde olmadı ama bunda oluyo bende sekiz haftalığım Şuan
Gg5348 Nesli1616 24.haftadan bildiriyorum hala var hatta gebelik ilerledikçe artıyor doktorum normal demişti
Mesen Nesli1616 normal canım şuan ben 29+4. Suyu az içtiğim zaman dışarda falan aklıma gelmiyor benimde akıntım çok oluyor ama evdeyken suyu düzenli içersem akıntı olmuyo yani bu benim tespitim 😂 bayadir gözlemliyorum böyle bir sonuça vardım
nurdangg haftadayım hala ara ara olur genelde suyu az içtiğim zamanlarda oluyor yanma da oluyor hatta. sık su içtiğimde hiç olmuyor ihmal etmemek lazım suyu