Canan Hanımın ilgili ve iyi bir doktor olduğunu duydum oraya gitmemi söylediler aranızda giden var mı nasıl iyi bir doktor mu bir de doğum ücretleri hakkında bilgisi olan yazabilir mi son sorum da oğlum 20 aylık doğum yapacağım ay da oğlum 2 yaşında olmuş olucak tam araları 2 sene sezaryen olmayı düşünüyorum tekrardan ama bu zorunlu sezaryen diye mi geçiyor yoksa isteğe bağlı mı kimisi ilk doğum yakın olduğu için zorunluya geçiyor diyor kimisi de hayır isteğe bağlı olur diyor kafam karışıyor 🙇🏽♀️