Arkadaşlar dün doğum yaptım .bunu yaşayıp geçiren var mı ?bu ne zaman geçer ?ağrı kesici vurulmadığı zaman acıdan ağlıyorum resmen .üç dört litre su içiyorum kahveler içiyorum ama yok omzuma bıçak saplanıyor sanki. nefes almak bile canımı acıtıyor ağrı kesici etkisini yitirince. Bu arada bebeğim hala yoğun bakımda duanızı eksik etmeyin hem bebeğime hem benim bu ağrılarıma 🌹🥺