Arna 2 li orta riskli çıktı 3 yapmak istedi ysptım bi sonuç yüksek çıktı hiçbirşey yaptırmak istemiyorum dedim çünkü doktor bile diyorki doğruluk oranı net değil ve bunu düşünüp moralimi bozmadım gelen allahtan sağlam denilip bi çok hasta bebek var pazartesi detaylıya girdim görünürde bir sorun yok dedi burun kemiği herşeyi gayet güzel oluşmuş dedi sizde sıkmayın canınızı