Erva18 bende adet günüm 1 gün geçince erken gebelik testi yapmıştım çizgi çıkmamıştı, üstünden 2 gün geçti normal test yaptım silik çıktı doktora gittim geç döllenme dedi her şey olabilir yani biraz daha sabret derim biliyorum çok zor ama azıcık daha dayan 🫶🏻💖