Elifiko bence kötü düşünmeyin benim ilk gebelik ama ikinci gebeliktete hissetmeme çok normal eğer doktorunuz bi sorun yok diyorsa hiç endişe etmeyin arkadaşımla aramızda 1 hafta var onun ikinci gebeliği benim ilk henüz hissetmedim ama arkadaşım da yeni yeni hissetmeye başladı