Merhaba hanımlar belki sizde de umut olur diye yazıyorum 2013 Kasım da evlendim 2 sene korunmamamıza rağmen çocuğumuz olmadı 80 kg 175 boyundaydım civarındaydım hem özel hem devlet çok dr gittim kilolusın çocuğun olmaz dediler herşey kafada bitiyor düşünmeyeceksin sonra sı takdiri ilahi 2016 2018 de ard arda önce oğlumu sonra kızımı aldım kucağıma normal yolla şimdi ise 112 kilo 3 cü bebeğime 18 haftalık gebeyim taktiri ilahi diyorum 😇