Dilara6767 Bsr34 36 haftada değilde 37+6 da kontrole diye gittim suyumun azaldığını söyledi doktorum nstde iyi çıkmadı normal doğum istediğim için yatış verip vajinaya olgunlaştırıcı koydular 37+7 de normal doğum yaptım