Alparslanmom__ Kızlar şampuan kokusu çok ağır bebeğe kötü anlamda etki edermi? Herşey bana çok agr geliyor kokular ozellikle
birkimseee Alparslanmom__ ben katı doğal şampuan kullanıyorum, krijen marka çok güzel ama biraz maliyetli. Bir iki ay gider kimyasal icermiyo ben de rahatsız oluyordm özellikle siyah olanı çok iyi
birkimseee Alparslanmom__ tremdyoldan getirtiyorum ben bi kez baslasanjz onu daha sonra da kullanmak istersinz