35+5 im hala çalışıyorum resmi dairede çalışıyorum bir de sabah işe babetle gidip daha öğlen olmadan terliğe transfer oluyorum bir daha da ayağıma ayakkabı girmiyor zaten 🤦🏻♀️ bacaklarım eve gidene kadar iki-üç katına çıkıyor şu an soğuk su dolu kovaya salladım mesela. Bu hafta ödemim çok fazla arttı su da içiyorum ama hiiiçç faydası olmuyor. Sabah işe giderken yanımda 1 yumurtadan omlet, 1 domates, 1 salatalık, kaşar peyniri ve ceviz götürüyorum onları yiyorum. Öğlen kurumda ne çıkarsa ondan yiyorum makarna pilavını yemeden. Yanımda havuç ve değişen bir meyve götürüyorum gün içinde de onu yiyorum. Akşama da pratik şeyler yiyoruz genelde yapacak mecalim kalmıyor çok çünkü yanında bol karpuz yoğurt ayran. Hamileliğimin başından beri hemen hemene her gün dondurma yiyorum 🤦🏻♀️ çok şişkin olmadıkça da süt içmeye çalışıyorum yatmadan