Kızlar ben ilişki esnasındada kasılan birisiyim her ilişki öncesi bir şey olacakmış gibi kendimi kasıyorum bu da beni zorluyor. İki defa çatı muanesi için gittim ikisinde de kendimi kastığım için doktor yarısına kadar bakabildiğini tam olmadığını söyledi. Şimdiye kadar normal istiyordum ama çatıyı bile yaptıramam ilişki öncesi yaşadığım bu durumlar normal doğum yapacak olsam beni etkiler mi bu durumları yaşayıp normal yolla doğum yapan var mı? Doğum esnasında sancıyla doğurmaya mı odaklanırım yoksa yine korkuyla kasılıp doğumu engellemeye çalışıp bebeği riske mi atarım hiç yaşamadığım iÇin nasıl bir karar vereceğimi bilmiyorum. Aynı durumu yaşayanlar hikayelerini paylaşabilir mi ne önerirsiniz?