Kizlar 19 haftaligim sol taraf kasik üstüm bir qarip agridi elimle biraz basincada hafif agriyor gecmedi butun gun bebiṣde cok az kipirdadi bu gun iceriden ayaklarini sokmus ola bilir mi? Biraz tedirginim lekeleme flanda olmadi. Doktora gitmelimiyim?