Aysemm44 Pamuk Aynen Türkiye’de her korkan sezeryana koşuyor yazık yani öyle alışıyorlar en temizi normal doğum
tugce_2501 denizalismom bende normal istiyorum tabiki ama doktorlar gözümüzü korkutuyor yok doğuramazsın iri bir bebek diyor
tugce_2501 Selbi777 aynen öyle doktorlar ne istiyorsa ona göre oluyor bende çok istiyorum tekrar normal doğum yapmak başka doktora da bir gideyim de
Xsare tugce_2501 40+5 te 3.900 kızım normal doğum oldu devlet hastanesine gidiyordum sezeryan felan demedi hiç ama dikişim vardı baya